dimarts, d’agost 05, 2008

la transpiri... de vegades les coses no surten com haviem planejat



vam començar diumenge a llançà i vam arribar a albanyà. aquesta etapa no és molt maca i va fer molta calor, a més ens vam perdre i vam fer uns 25 km de propina... total 95! a albanyà vam fer vivac al porxo de l'ajuntament :)



dilluns vam sortir d'albanyà i vam arribar a sant pau de segúries, just quan començava a ploure!
aquesta etapa és molt més maca que la primera, i és que l'alta garrotxa sempre l'he trobat preciosa... vam pujar el coll del bassegoda, que maco tot allò! recordava que fa tres anys vaig fer bastants vols de muntanya per aquells indrets, concretament del bassogoda hi vaig volar una vegada.
jo a sant pau vaig abandonar perquè em va sorgir un contratemps, la carol i l'eva van dormir en una habitació al càmping, aquella nit no estava per fer vivac amb la tormenta que va fer...

aquest matí quan m'he llevat només tenia ganes d'agafar la bici de carretera... com sóc! :) a més, la gemma va arribar diumenge de perú i també pensava sortir en carretera. hem anat plegades a fer una volta petita per la cerdanya, molt maca, de 50 km: bourg madame - ur - egat - font romeu - montlluis - eyna - llo - llivia - bourg madame.

per la tarda he anat a volar, mitja horeta, però no estava per tirar cohets.

2 comentaris:

Alba ha dit...

Ei, Laureta, quan anem de rutilla a finals d'agost no val abandonar, eh? sobretot si és el dia que toca fer el Tourmalet. És broma. Vinga, doncs, a pedalar fort!!!!

laura ha dit...

alba, wapa! ja saps que el d.r. té un límit... jejeje! no et preocupis que no et deixaré tirada... :D:D:D