dimecres, d’octubre 01, 2008

què n'és de maco el pedraforca!!

ara ja feia dies que no pujava el pedraforca... i la veritat és que m'encanta! però he de dir que aquest cop no he pas pujat per iniciativa meva :) un grup de companys de feina hi hem anat encomanats pel nostre cap (és una història que ara no ve al cas). la qüestió és que hem fet un grupet de sis i aquest matí hem pujat caminant aquesta muntanya tant emblemàtica de la nostra terra.
ens ha fet molt bon temps, ni fred ni calor! hem parat al coll del verdet a fer l'entrepà i hem fet cim tots plegats.
la baixada per la tartera ha anat força bé, tot i que a mi no em mola gaire... i patia pel genoll i el canell, però al final he disfrutat i tot! :p

8 comentaris:

Carol ha dit...

Quina canya el meu jefe només em demana que curri i que quan acabi curri una mica més, així és el meu nou jefe!!!
Està molt bé la foto, la veritat es que el pedra és molt emblematic jo personalment hi tink molts records allà dalt!!
Petons guapa.

laura ha dit...

caroliiiina!!!
buenu, no et pensis que vaig pujar el pedra en hores de feina, eh! jejeje!
saps què hauries de fer? hauries de pujar a berga un dia d'aq, abans no nevi, i pujem el pedra totes dues... i qui s'apunti! no?
un petó wapa!

uri latz ha dit...

en hores de feina nooo, pero la casa es gran......grans horaris.....

desde l'escala.....o.

laura ha dit...

ei uri!! ara no et coneixia... poc ho sabia jo que tens un blog tu també!! :D:D
si, la casa és gran... oi? jejeje!
salut i ens veiem per aquest cel!
lau

annna ha dit...

Hola Carol,soc l'anna c.et saludo a traves del blog de la laura, ara ja tinc el meeeeeu,amb la seva ajuda anna-carri.blogspot.com, veuras que no té res a veure amb les vostres activitats,xo aixi hi ha més varietat...Ah!al teu cap recomana-li una nòvia,un finde a un welllnes o teràpia directament....sé de què parlo :):)i al Pedra a tots ens porta records de moments especials, jo mhi anava a refugiar, xo en Joan ja es cuidava de posar-me les piles i baixava com nova, el Pedra és especial x molts i moltes coses!

Ei, Lau i cia. moltes felicitats per haver fet tots el Pedra, tot i que algun el dia abans no ho tenia massa clar...ja li pots dir!!! :):)

XAVI NOVELL ha dit...

Fent un vol , no per l'aire , sinò per aquest món dels blogs he aterra't al teu i dir-te que es un blog que dona molta energia. Guapo guapo, res.
a tope xavalina i segueix així que els 34 jo els espero amb candaletes.

SaLuT !

laura ha dit...

hola xavi! moltes gràcies pel comentari... m'agrada que el meu blog et sembli ple d'energia... jo crec que hi ha dies de tot :D:D:D
per cert, he vist el teu blog i també m'agrada :)
salut!

joan ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.