dijous, de desembre 11, 2008

out of energy :(

suposo que és normal, el cos m'està demanant un brake, les últimes tres setmanes vaig treballar en tots els horaris possibles, i molts dies seguits... i, per acabar-ho d'adobar, diumenge em vaig canviar el torn de dia pel de nit, per poder anar a córrer a mataró. això vol dir, que després d'haver corregut la mitja marató vaig treballar 12 horetes de nit! per no parlar de l'atac de bricomania que li va agafar al meu veí el dilluns al matí, amb el martell i el taladre... és que quan faig plans sóc molt valenta jo! només tinc en compte que hi càpiguen a l'agenda, que no es solapin, i així crec que ja són viables... quan n'aprendré?? :)
bé, el cas és que aquesta setmana, que per fi tinc festa, em trobo bastant cansada, sense energia... i tinc ganes de fer coses, però tot em costa el triple. a més, quan vaig acabar la cursa el diumenge em feia una mica de mal el genoll, no és res, una mica de sobrecàrrega suposo, però quan he anat a córrer ahir i avui, m'he notat que em feia una mica de mal, i això que només he fet 40 minuts :(
bé, suposo que en un parell de dies ja estaré amb les piles a tope!! faré una mica de cas al que el cos em demana, una mica de relax ;)

3 comentaris:

annna ha dit...

amigueta: i et preguntes xq no tens energy?????? descontrol totala amb horaris, el teu ritme esportiu inquestionableeee!felicitats x això!

Tranki que un o dos dies més i ja superwomen altra vegada!

M'has d'ajudar amb el bloc,els espais van al seu rotllo...fes-ho tu mateixa si tens temps i ganes...oki, aprofitant q estas knsadeta....

com puguis,eh! muacs i cuitat

Alba ha dit...

Ei... que ara que tindré vacances et vull a tope que m'has de portar a fer esquí de muntanya... Petons!!!!!

laura ha dit...

ei anna i alba!! buenu nenes, ja estic mes activadeta eh ;)
moltes gràcies pels animus, jejeje... suposo que a tothom li passa de tant en tant, no?
anna, quan vulguis fem això del teu bloc.
mua!!!!