dilluns, de desembre 14, 2009

fito & fitipaldis a barcelona :)

brutal!!! ja fa temps que m'agrada en fito, de fet, des de que tocava amb platero i tú... però encara no l'havia vist mai en directe... brutal!!!
al setembre quan van posar a la venta les entrades pel concert del dia 12 de desembre al palau sant jordi, ja tenia clar que hi volia anar, però em vaig despistar i quan vaig voler comprar-les :( s'havien esgotat!!! al cap de pocs dies vaig saber que havien programat una altra data, el 13 de desembre i no vaig esperar ni un moment, desseguida les vaig comprar per internet :) una per a mi i una per al german, encara que ell no n'és seguidor, jo ja sabia que el concert li agradaria.
total, que ahir, 13 de desembre, cap al palau sant jordi! vam arribar prou d'hora i ens vam poder col·locar prou bé, mentre tocaven els teloners, la cabra mecanica, estavem a 50 metres de la 1a fila, però quan van acabar, vam aprofitar que la gent es relaxava un moment i vam poder arribar davant de tot!! que guai!! mireu les fotos que vaig poder fer... :) mes de la meitat del concert vam ser allà, però, és clar, hi ha urgències que requereixen visita al wc, jejeje!! i no podia aguantar més; després, les ultimes cançons les vam veure des de més enrera, però sonava també genial!
el tio és bo, i a més deu ser un paio molt estimat i respectat en el mundillo, per això que pot fer-se acompanyar en les gires de musics tant bons, la veritat és que l'escenari era un festival musical, no n'hi havia cap de tonto allà dalt, jejeje!! des de baix es podia percebre el bon rotllo que duien eltre ells, i es veia com disfrutaven de debò, tot i ser un curro, s'ho passen teta els tios!!
recomanable 100%. jo, la propera vegada que toqui a barna, hi torno!


















1 comentari:

Carol ha dit...

Nena quina passada no???? segur que va estar mooolt bé per cert estàs mol guapa a la foto eh!!!petons wapissima...