diumenge, d’octubre 10, 2010

sóc de secà!

com em pot atabalar tant un esport? a mi m'agrada fer esport, i normalment tinc facilitat per començar qualsevol activitat física... però ara he ensopegat amb el meu punt dèbil: la natació!
no m'ha agradat mai, de fet, no havía fet ni cursets de petita... el meu estil, no sé si el descriuria com estil husky siberià, o estil pastor alemany, jajaja! i ara, per nassos estic aprenent a fer croll. he de passar unes proves d'aquí a pocs dies i em requereixen fer 8 piscines de 25m en 4 minuts. ja sé que la gent que normalment neda ho troba bufar i fer ampolles, però per algú que no ha nedat mai és una marató. bé, de fet, jo prefereixo repetir la marató de barcelona que anar a nedar un sol dia més :(
cada cop que vaig a la piscina faig una cara que semblo un porquet camí de l'escorxador... (salvant les diferències, eh! que jo de cara de porquent no en tinc, jejeje!) suposo que se m'ajunta el fet de que no m'agrada, amb el fet que hi vaig amb la presió aquesta de les proves.
de moment no arribo a fer aquests metres en aquest temps, però confio que el dia d sí que ho faré.
i per postres... m'he fet mal al genoll! espero que això sigui lleu, i també hi confío, que sí... :)


6 comentaris:

Anònim ha dit...

lau
cariño,mi vida,mi inspiracion`¡¡¡
desde que te conoci me has demostrado
que eres la persona con mas fuerza que he conocido,no solo consigues tus objetivos sino que haces que toda la gente que esta contigo se encuentre comoda y feliz,eso desde ya te define como persona asi que....eso para mi es triunfar y lo demas que le den por c....
estoy contigo,forza roca forza¡¡¡¡ y rock and roll¡¡¡¡¡¡¡¡LOVE YOU

Carol ha dit...

Nens, nens aquí hi ha molt de sentiment!!! li he de donar la raó en Germán en moltes coses o sigui que a pinyó i jo em decantaria més per l'estil husky...jajajja però tranqui i segueix com ara Lau i el dia d a per totes!!

Judit ha dit...

Estic totalment d'acord amb el German... a més a més, estic segurissima que aquests quatre minuts els fulminaràs...si vols anar a nadar algun altre dia... ja saps....

TINA ha dit...

Noia!! que tu tot ho pots superar!! la lesió i els quatre fotuts minuts de natació!!!

Alba ha dit...

Molts ànims! i última "apretadeta", que ja estàs a la recta final. PTNS

laura ha dit...

german carinyo... significa molt per a mi ;) mua!!

caroliiiina, ok, doncs el dia d estil husky i a per totes! jajaja!

judit, a veure si amb els teus anims em portes bona sort com a navàs ;)

tina... això espero! i que a tu el genoll et deixi fer de tot aviat, també ;)

albeeeeta! l'apretadeta final i que sigui el que déu vulgui! no? ;) gràcies!

gràcies a tothom :)