dijous, de març 24, 2011

he subestimat la ruta de les colònies... :)

amb uns companys del curro, en jordi, l'altre jordi, en roger i la montse, avui hem anat a fer una ruta en btt. vam decidir la ruta de les colònies perquè als qui fa massa dies que no toquem la bici, no se'ns fés massa dur... jo la recordava més plana, però... hem fet el tram que passa per dintre les colònies, pensat per fer caminant, i hi ha hagut molts moments que haviem de baixar de la bici per passar escales, palanques, i rampes del 90% (si em permeteu exagerar una mica, jejeje!)... al final, hem arribat a puig-reig i jo ja estava petada! hem passat per pericas a tocar la campana i fer la foto de rigor que us ofereixo més avall... i tornem cap a pedret (aquesta setmana deu ser la setmana temàtica de pedret).
jo he arribat al cotxe justa de piles. ja no gasto duracell, es nota que m'he abocat al rock'n'roll, jajaja!
he tingut temps de dur el gel a córrer una mica i de cul a dinar i cap a currar, que també s'ha de fer :-!


1 comentari:

Alba ha dit...

Ei wapa això sí que és posar-se les piles!!!! molt bé!!!!