dijous, d’agost 01, 2013

m'agradava molt escriure el blog!!

quant temps!! i apa que no han passat coses en aquest temps!! :D
el leo ja està fet un bon trapella i el mat a punt de néixer... avui he donat un cop d'ull al blog, buscant una info que m'interessava (és que una de les ulititats que té el blog, és precisament aquesta, fa la funció de diari i hi pots trobar informació que et costaria recordar amb precisió) i he sentit nostàlgia... no hauria d'haver parat en sec d'escriure :)
els motius són barrejats, una mica de ganes de privacitat en tot el procés de l'embaràs del leo, a més no em trobava molt bé i no feia coses gaire interessants gaire sovint... però crec que quan va néixer podria haver recuperat el costum d'escriure, encara que el blog hauria agafat una caire ben diferent... menys bici i més babes... jajajaja!!!!




posaré una mica en antecedents de tot aquest temps:
l'embaràs va anar molt bé! (malgrat que jo em trobava ben pesada i xafada) i el leo per fi va néixer el 9 de gener de 2012... vam estar molt contents! ens va tocar el nen més guapo del món! això sí que és tenir sort!  ara esperem repetir... el mat segur que serà tant i tant guapo! perquè... sí! estic un altre cop a punt de parir :)espero tornar a agafar amb ganes el costum d'escriure, una mica de tot... i potser algun dia el leo i el mat es tronxen de riure llegint les parides que sa mare escriurà sobre ells :D

3 comentaris:

Sonia Roca-Royes ha dit...

Hola!!!!!!!!!!!!!
Ai què guapo aquest nebot!!!!!!!!!!
Bienni, ara quan neixi el Mat no desapareguis per dos anys més, eh?
:-D :-D

Petons!

Carol ha dit...

Laureta que bé jo tampoc escric res en el blog desde fa molt però jo reconec que em vaig cansar i encara no m'han tornat les ganes...jajajja...va però mola llegir coses de tu!!! Muaaaa

laura ha dit...

no no sònia el pla és no desaparèixer :)

carol! et podries tornar a animar tu també :P a mi em molava llegir els teus posts també!