diumenge, de novembre 16, 2008

g4 challenge ! ! !


potser algú no sap què és el g4 challenge... bé, és un raid d'aventura internacional que organitza i patrocina land rover, podriem dir que és el substitut del camel trophy. hi participa un equip de cadascun dels 18 països inclosos en aquest event, format cada equip per un noi i una noia prèviament seleccionats. aquí hi trobareu més info www.landroverg4challenge.com
doncs bé, casualment, he anat aquest cap de setmana a fer les proves de selecció nacionals, a nivell espanyol. hi havia 15 nois i 12 noies participants, dels quals havien de sortir seleccionats 2 de cada, i... he quedat la primera!!! això vol dir que una setmana del més de febrer de 2009 he d'anar a les seleccions internacionals, en les quals disputaré amb l'altra noia espanyola seleccionada la plaça per participar en el g4 del 2009 representant espanya, el més de juny, a mongòlia!!!
ha sigut genial! quan dic que hi he anat casualment, vull dir ben bé això, me'n van parlar fa molt poc i em vaig presentar a última hora sense cap aspiració, per anar a passar un cap de setmana a fer activitat intensa, conèixer gent, i passar-m'ho bé! i la veritat és que m'ho he passat súperbé, he conegut gent molt maca i l'experiència val molt la pena, independentment d'haver estat seleccionada :)
ara ja se m'ha girat feina! he de practicar kayak, orientació, entrenar btt i perfeccionar l'anglès :S vull anar a anglaterra a tope!! :D ja us aniréformant...


aquesta és la foto dels quatre afortunats que anirem a anglaterra :D d'esquerra a dreta: íñigo, mònica, xavier i una servidora! ;)

12 comentaris:

Unknown ha dit...

Felicitats, només per la moguda de les proves ja val la pena.
I com em dic a mi mateix quan em toca una classe dura: “A por ellos, que son pocos y cobardes”

Nicky Moss ha dit...

Go Girl!

TONI I SONIA ha dit...

Mola Mazo!!!!!!!!!!
Escolta!!! A on es faran les proves d'Anglaterra? Si ens ho podem combinar, et venim a veure!!! jeje!! Ja ens ho muntarem!!!

Petons!!!

Marta ha dit...

Ei, MOLTES FELICITATS!!!!!!
Ets la millor!!!!!!!(per això has quedat la primera!!!!!!)

annna ha dit...

Ei, queen,et perdo de vista un kp de stmana i resulta "només" te n'has anat a guanyar i en 1er lloc la g4 clhallenge!!

felicitat!!!!!i endavat!

laura ha dit...

ai ai ai quins nervis!!!

francisco, moltes gràcies! es veritat que nomes anar-hi ja val la pena! ;)

hi nicky!! tnx a lot!! kisses!!

sonia i toni... si es com aq finde a les comes, no crec que em pogueu venir a veure, estavem reclutats dintre la finca i no entrava ningu.
de totes maneres quan sàpiga algo mes ja us anire informant, potser allà es diferent i em molaria molt que vinguéssiu :P
petons!!

marteta! es que tu em veus amb bons ulls eh... ;) gràcies!

anna! exagerada! que no he guanyat el g4!! nomes m'he preseleccionat per anar-hi :):):) però es que tu tambe em veus amb bons ulls... moltes gràcies wapa!

Alba ha dit...

Let's speak in English then! Congratulations!!! Great performance! Keep on training and I am sure you will get the slot. :))))

Jaume Tolosa ha dit...

Enhorabona Laura, he seguit les vostres trifulques des del bloc del teu soci de proves, en Sergio, i realment et felicito per la classificació.
Has demostrat un nivell d´olé.
Que t´alabi en sergio, que no té pels a la llengua, vol dir molt.

laura ha dit...

hi alba!! my coach, and, from now, my english teacher too!! :D:D:D
what would i do without you!!! ;)

jaume, moltes gràcies!! la veritat és que tot plegat ha estat una agradable sorpresa. i quant al sergio, vaig tenir molta sort de coincidir amb ell :)
salut! i et desitjo molta sort també en els teus projectes, que ja he fet el tafaner pels teus blogs... jejeje!!

ser13gio ha dit...

Push push push!
Para que vayas practicando...
s

Judit ha dit...

Ets una superwoman imparable!! Felicitats
Ju

laura ha dit...

si sergio! ahora me conviene practicar... muchas gracias! ;)

ju!! ja ho veus tia... jo també em vaig quedar ben sorpresa de tot plegat! jajaja!! i tu... ja m'ensenyaràs fotillos del teu viatjet ;)