diumenge, de març 01, 2009

marató de barcelona! 3 h 53 ' 10 " super contenta :)

estic destrossada!! això no pot pas ser bo pel cos... de cap manera!! què dur!! jejeje...
la primera meitat m'ha anat molt bé, de fet, he passat per la mitja a 1 h 47 ' 08 ", això és menys temps del que m'esperava :) però a partir del km 23 m'ha començat a fer una mica de mal el genoll, i a partir del 30... ufff! molt mal de cames!
haviem quedat amb l'alba que m'esperaria al 25 i correria amb mi, però no ens hem trobat! ella m'esperava preparada per córrer, i jo he estat atenta, però, coses que passen! no ens hem vist :( la veritat és que m'hauria anat molt bé, pq a aquelles alçades el coco comença a fallar, igual que les cames... però bé, al final he anat fent, hi havia alguns km que passaven més ràpids que d'altres. quan he passat del 35 ja he començat a comptar-los enrera i he arribat! petada, però contenta!
per cert, ahir al vespre vam anar a dormir a barna i, és clar, vam anar a sopar... vinet... fins i tot algun cigarret! jo pensava: ai ai ai que demà no arribo! però estar clar que es pot fer tot! :D

7 comentaris:

Sedentaris.cat ha dit...

Felicitats pel resultat.

Publiquem enllaç a la teva "crònica" a Sedentaris.cat

Ferran de Sedentaris.cat

annna ha dit...

EEEEiiii!Moltes felicitats! Ja stà, i molt bé, per la constancia, per l'esforç i per ser multidisciplinar q abans no ho eres,jejeje!!! em refereixo al soparet, xq s'ha de saber fer de tot i gaudir de tot, la vida és curta i s'ha de saber aprofitar!
I a l'any q bé a tornar-hi, amb coco fort i cos encara més: no problem, reina q tu d'això ja en saps un munt!
peto
annna :)
Records the Duke!

Òscar Serramià i Ricart ha dit...

Felicitats noia, ja ets maratoniana!
Quina enveja em fas, disfruta-ho! Gràcies pels ànims. Jo seguiré lluitant...
Una abraçada.
Òscar.

ivan ha dit...

mooolt bé!

bufff... ja no vull anar a córrer amb tu... 40 min que aguanto jo et semblarà ara una volta a la cantonada de casa.

très bien, très bien!

laura ha dit...

hola ferran de sedentaris.cat! moltes gràcies :) he vist el vostre bloc i us felicito també!

annetaaaa!! bé, lo de la constància... ahammmmm... no sé pas si en sóc un exemple jo! jejeje!! però mira, al final me'n surto prou bé, no? moltes gràcies pels ànims wapa!!

òscar! gràcies, i l'any vinent espero que et vagi molt bé a tu tb! de debò! una abraçada :)

ivannnnnn :D:D:D ei tiu, quin patiment eh!! no et pensis pas que vaig anar sobrada eh!! quan vulguis anem a córrer 40 minuts ;) petons!

Alba ha dit...

MOLTES FELICITATS!!!!! Ets una crack! (em sap realment greu que no ens trobéssim). ETS JA UNA MARATONIAAAAAAAAAANAAAAAAA!!!!!

laura ha dit...

ei alba!! si nena, ja ho sé q et sap greu que no ens trobéssim, però no pateixis, ara ja està! ja està fet! i molt contenta! moltes gràcies per tot el que has fet per contribuir-hi :) la meva estimada coach!! petons!!