dilluns, d’agost 10, 2009

avui el gel s'ha portat molt bé :D

per fi! setmana de festa! després de tants dies de vacances, tornar a treballar es fa una mica dur, i a més, justament de matins, que és el torn q menys m'agrada i més em cansa... especialment si faig el cafre i vaig a dormir tard cada vespre ;) bé, tampoc em queixo eh, que vaig començar dimecres i avui ja torno a estar de festa! jajajaja!!
al matí he dormit molt; i per la tarda hem anat amb en gel a queralt, jo pensava: "ai ai ai, espero que no es motivi i comenci a tirar milles, i aparegui vés a saber on!" però no! avui el gelitu s'ha portat molt bé i fins i tot quan hem acabat la volta i ha arribat al cotxe, s'ha esperat allà al costat a que jo arribés, amb tota la intenció de pujar quan jo li obrís la porta :)


3 comentaris:

Judit ha dit...

Difinitivament és una monada aquest Gel!!!

Carol ha dit...

Ai el gelituuuu quines ganes que tinc de tocar-li els seus bigotets....jajajajjaa nena la setmana de 1 de que estàs em moro de ganes de pujar!!!!

laura ha dit...

ei ju!! si q ho és, si... ho saben per tot arreu, fins i tot a bor, al costat de bellver, jajajajaja!! fora conyes, és un bon gos, me l'estimo molt :)
petons!

caroliiiiina!! diu en gel que pujis quan vulguis, po que no li toquis els coll... ai! vull dir els bigotets, per l'amor de déu! jajajajajaja!!!
a veure si es veritat i pujes aviat! que ja fa dies q no ens veiem nina!
petons!