dilluns, d’agost 31, 2009

ai la vaca!!



avui he corregut 40 minuts, a 2000 metres (a rasos de peguera), i m'he trobat molt bé. encara fa calor, però ja es pot notar en l'aire l'olor de setembre... m'encanta!
quan ens hem llevat, a berga el cel estava tapat, però eren núvols baixos i ja m'ho he imaginat abans d'arriabar a rasos: allà feia un solet súper agradable :)
el gel no canvia, quan veu vaques es pensa que elles es moren de ganes de jugar amb ell, i les comença a bordar tot remenant la cua, per tal de provocar-les i jugar amb elles no sé ben bé a què. però elles no l'entenen, i no volen jugar, més aviat crec que no els agrada i se'l miren amb cara de "que carai vols tu! marrec! com no paris de bordar i incordiar... encara et clavaré una banya!" :s i és clar, a mi no em fa gaire gràcia tot això... normalment, quan el gel fa això miro de no acostar-m'hi gaire, però avui ens hem trobat les vaques al mig del camí... ai ai ai!! jo no gosava passar tant a prop de la vaca... però no hi havia més remei :) res, al final tot bé! si és que són de bona pasta les vaques del berguedà! jejeje!!

2 comentaris:

Judit ha dit...

je,je,je,je..... Muuuuuuuuuuuu....

Carol ha dit...

si, tu vigila amb aquelles que tenen el cabell ros i arrissat!!!!jajajaja....