dijous, de setembre 10, 2009

no sé si tallar-me les venes... o deixar-me-les créixer!

aquesta setmana la gent curra poquíssim, dimarts i divendres festa (a berga dimarts va ser la gala de queralt) i jo... setmana llarga! de dilluns a diumenge amb el cap de setmana de 12 hores, grrrr! voila fer festa algun dia però no ha pogut ser! aix...! quin cansament!
bé, ja n'hi ha prou de queixar-se!! en realitat el que volia era posar un post, que ningú es pensi que se m'ha oblidat el blog, o que he emigrat a austràlia o vés a saber què!
és que últimament vaig una mica de cul, i no he fet gaire res d'especial, pq la setmana passada i aquesta currant a tope (la vinent tb treballo tres dies... ui! però si he dit: prou de queixar-se) i no tinc temps per massa coses, a córrer amb el gel i poca cosa més.
ara estic coent alguns canvis a la meva vida, alguns de més importants i alguns de menys, però tot ho faig pq em ve de gust, i em fa il·lusió :) ja ho escriuré en algun post quan es vagin materialitzant, és clar!
i les venes... millor me les deixo créixer, crec q es porten llargues! oi? jajajajajaja!!

5 comentaris:

Marta ha dit...

Jejeje...Les venes es porten llargues,però molt i molt llargues,eh...i ni se t'acudeixi rapar-te!!!! :-)
Si et serveix de consol o perquè no et sentis tan sola, jo també treballo demà, dissabte i diumenge 12 horetes.Redeu!!!!!
Apali crack....no paris de fer coses!!!!
Petó

Carol ha dit...

Encara no he llegit la crònica jajajaja però amb el títol ja en tinc prou per descollonar-me jajajaj ara espero que la crònica no vagi de res que no quedi bé riure!!!!jeje un petó

Carol ha dit...

jajajja no et queixis tant sembles una iaiona!!!! vinga i estic amb tu mollor llargues tot i que jo avui me les he tallat i després m'he fet un nus, tampoc queda malament!!!jajajjaja

Alba ha dit...

Wapa, que dijous ja no te'n recordaràs d'aquests dies :)
Va, que ja estàs a l'equador. Una abraçada amb molts ànims (ah! i si emigres a Austràlia suposo que m'ho diràs, oi????... que jo també vinc!) ;)

laura ha dit...

ei marta! noia! algu ha d'aixecar el país eh... ;) jejeje!! si si, les venes llargues, no fós cas :)
ens veiem ben aviat eh... fins divendres wapa!

ai carolina, algun dia t'enganyaré amb el titol del post i fotràs la pota amb el comment, jajajajaja!! un peto wapa!!

alba, això d'austràlia ens ho podriem anar rumiant eh... ;) i per mi no pateixis, guaita, avui ja nomes em queden 2 nits i au! bona vida, jejejeje!! un peto wapi!