dilluns, de juliol 28, 2008

el meu blog

hola! avui inauguro el meu blog!
aquí podreu saber què és de la meva vida, per on passo, i anècdotes que us explicaré.
ara mateix estic de vacances i estic preparant una rutilla en btt per la setmana que ve. farem un tros de la transpiri amb l'eva i la carol, segurament llançà - pont de suert.
de fet, aquest estiu serà temàtic transpirinenca, perquè també tinc previst de fer-la en bici de carretera amb l'alba l'última setmana d'agost.
ja veurem si acabo fins els nassos d'anar fent ports pel pirineu... :D

9 comentaris:

Anna Paracolls ha dit...

Felicitats pel blog!!
Estarà molt bé saber per on passes i saber historietes de les teves aventures. La veritat es que m'ho estic pensant això de fer un blog, a més ara que hi tindràs practica me podràs ajudar ;).
Una abraçada i fins aviat.

Alba ha dit...

Ohhh! Volia ser la primera en estrenar els comentaris... però se m'han avançat. Felicitats pel blog wapi!

carme rial ha dit...

carai de mossa!!!no pares...ja aniràs infomant-me de tot..ànims i molta sort!!!

anna.ker ha dit...

Ei voladora! que guai que ara podrem seguir les teves aventures! Espero amb impaciencia fotos meravelloses de les rutes i les volades! Una abraçada!

anna carri ha dit...

Hi!Felicitats x blog i et faig saber que a tu se t'ha enganxat el "valen" de l'alba xo a ella el teu"wapi"!!!!! EMPATE!! tot quede entre queens, oi! Ara ja saps que m'nas d'ajudar a acabar el meu...muacs

Carol ha dit...

Nena, està molt bé això!!!!!!!
Estarà molt bé saber el que fas i com que no pares estarém distrets jiji...
Un petonàs

laura ha dit...

moltes gràcies pepetes!!
m'agrada q us agradi, i espero q seguiu visitant-lo pq em fa molta ilu :D

un petó!

anna carri ha dit...

hola laureta, és per agrair-te la pitita la col.laboració en la megafoto de l'alba, home que els petits detalss tb comten!!!!!

annna ha dit...

Laureta, aquest horari és brutal,eh! No pots fer gaire res de bó i menys trobar-te amb altra gent, com que m'enyoro una miqueta doncs t'escric aquí.
Sort q ja stas a diumenge i s'acava la week i amb això l'horari destroyer!!!!!
Espero que tiguis molt bé!
Petonàs!