dimecres, de novembre 17, 2010

primera esquiada de la temporada! al pas de la casa...

rebuscant i rebuscant... no hi ha gaire neu, però si en saps, en pots trobar, jejeje! avui al pas de la casa semblava que hi hagués un stage de esquiadors de travessa :) suposo que tothom era allà pq és on estava millor la neu i... les noticies volen!
jo hi he anat amb la tina, la nuri palita, i el gel. però allà ens hem trobat un munt de gent coneguda, com la raquel i en jesús, amb els qui ja haviem quedat que ens hi veuriem.
ja sé que el primer dia d'esquí, cada any, es fa dur i sembla que no tornarem a agafar la forma de l'any passat mai més, jejeje! però jo avui m'he trobat especialment cansada, no sé què em passa, haurem de mirar el ferro, mmmmm... ara, el gel també ha acabat trinxat, mentre ens desequipavem ja estava dintre de la seva caixa fent bondat, esperant pacientment :)




4 comentaris:

Carol ha dit...

Nenes quina enveja....jo si hagues vingut m'hagues quedat una cara molt millor que la del gel eh!!!jajjaja... potser sí que s'ha cansat molt!!! es broma es que fa una careta en aquesta foto, petons per totes!!

Alba ha dit...

El mateix dic Carol... i jo amb els meus "animalons"... Ptns a totes tamb!!!!

Eva ha dit...

Ostres Laura! quines ganes m'han entrar quan he vist la foto! a veuri si aquests monstruitos em deixen una mica lliure i em calço els esquís!!

laura ha dit...

vinga nenes! totes tres! a veure si anem algun dia juntes a fer pells ;)