dimarts, de desembre 07, 2010

un pernil de "pata negra"

al bar "la tosca" regalen un pernil cada setmana, fins nadal, en total en deuen haver regalat uns 4 i en deuen quedar un parell més :)
ja hi anem força, ja, nosaltres, a la tosca, però és clar, cada setmana ténen més de mil tiquets entre els que han de sortejar el pernil... no hi comptava pas jo! la cosa funciona de la següent manera: quan pagues el teu compte, has d'escriure el teu nom i telèfon al darrera del tiquet posr-lo en una bústia; i cada dilluns al matí fan el sorteig mitjançant una suposada mà innocent.
i com us deia, jo que no hi comptava pas... de vegades posava el meu nom, de vegades el d'alguna amiga que m'acompanyava, i de vegades el del german... la setmana passada en un dels tiquets vaig escriure, en plan conya, "german wapo"... i el seu telèfon, jajajaja! i mira per on, aquest va ser el tiquet afortunat! :D
avui l'hem anat a recollir i la penya del bar es partia la caixa amb això de german wapo... a cantat una mica que en realitat el tiquet era meu, no?
però en fi, mireu quin pernilet ens hem endut! ara a disfrutar-lo, mmmmm...!

1 comentari:

Alba ha dit...

Mmmmm... ja faré una degustació un dia d'aquests de festa!!!!! No us el mengeu tot! PTNSSSS