dimecres, de maig 18, 2011

igual de feliç, però més marejada :)

ahir no em vaig moure del sofà... tot el dia amb la sensació de nàusea :'( i sense ganes de menjar, tot i que, per més que sembli contradictori, quan menjava una miqueta se'm passava una estona el malestar... i desseguida tornem-hi! :) però per alguna extranya raó que deu radicar en l'acció de les hormones, no em molesta estar tant marejada i segueixo sentint-me molt feliç :D:D:D
avui, però, m'he llevat amb moltes ganes de no sentir-me malament, per poder sortir una mica. la veritat és que perfecte no em sentia, però no tant malament com ahir... he agafat el gel, que ahir el pobre només va sortir amb en german entre hores de feina, i ens n'hem anat a rasos a passejar a ritme estricte de prenyada...
m'ha sentat de conya, hem fet el camí de la porta verda (que per cert, me n'he adonat que quan estigui gordi de 7 o 8 mesos no passaré per la vora de la porta, i com que sempre és tancada... més val que aprofiti ara! jajaja!), fins la torre dels enginyers i tornar pel mateix camí, i ens ha fet un bo de déu!
hauria de fer això cada dia, però ara feia una setmaneta que no estava gaire fina per anar a caminar... de totes maneres crec que m'he d'esforçar per caminar una mica encara que vomiti... avui no em trobava perfecte i m'ha fet molt bé el fet de sortir :) per no parlar del gel! que per cert, no en sap pas gens de posar per les fotos! he fet alguns intents de foto auto a peu d'antena... però no ens n'hem sortit gaire! jajaja!
baixant, hem parat a la font negra perquè el gel es banyés i es tregués tota la merda de vaca que duia a sobre! jajaja!





2 comentaris:

Alba ha dit...

Que hi ha algú que vulgui actualitzar aquest bloc????
Una abraçada wapa ;)

Quique ha dit...

Et recomano aquesta lectura: http://www.elblogalternativo.com/2009/12/12/cuidando-el-alma-infantil-libro-gratuito-en-pdf-pintara-los-soles-de-su-camino/