dimecres, de setembre 30, 2009

ahir a la molina a caminar i a barcelona de concertillo! :)

hi ha dies que no faig gaire res, i d'altres en els que se m'ajunta tot, jejejeje! ahir al matí havia quedat amb la gemma i la tina per anar a caminar una mica per la molina, vam fer un parell d'horetes, les tres i el gelitu, com no ;)
de fet, la tina, que és més matinadora, hi va pujar abans i va fer les seves sèries, i a les 11 ens va baixar a buscar al pàrquing del telecabina, on haviem quedat amb la gemma.



i per la tarda... cap a barcelona a veure els divididos, un grup de rock argentí que allà a argentina triomfa molt, i aquí, la majoria del públic eren compatriotes d'ells, jejeje!
jo no els coneixia, de fet, només n'havia escoltat algo en una ocasió, però en german n'és bastant fan. vam baixar en german, l'aure, la fanny, el javi i jo.
va ser una mica accidentat, el tema d'aquest concert... en principi estava programat pel dimarts 22, després ho van canviar pel dimecres, no sé ben be perquè. però el dimecres 24 ens vam quedar sense entrades, no hi comptaven que s'esgotéssin!! però... per problemes fronterers amb el baterista, es va suspendre i el van aplaçar per dimarts 29 :) a més, per aquell dia ho van programar per la sala principal de razzmatazz, i llavors van posar més entrades a la venda. les vam comprar dissabte per internet i... quan les vam voler imprimir, dilluns al vespre, vam veure que posava "sala heinecken, madrid, 27-09-09" aiiiiiii!!! que ens hem equivocat!!! teniem unes entrades per ahir, a madrid!!! si que se'ns està posant difícil això!!! res, sembla que va ser un error, ho vam poder arreglar per telèfon amb la productora i au! cap a razzmatazz dimarts!
va estar bé, el públic entregadíssim, però és clar, jo no em coneixia ni una cançó! o bé, una sí! una versió roquera d'aquella que diu: "ai ai ai ai, canta i no llores, porque cantando se arreglan cielito lindo los corazones..." jajajaja!!


4 comentaris:

Alba ha dit...

Eiiii.... què bé! ja feia dies que mirava el teu blog i no hi havia notícies... em pensava que t'havies quedat clavada als 35anys i cap dia! jejeje. Ens veiem divendres. Ptns!!!

Carol ha dit...

Si, Si Laura es troben a faltar les teves notícies vosaltres que feu tantes coses!!! Petons fins divendres...yuhuuu fa tres mil anys i un dia que no surto de festa!!!

Judit ha dit...

M'alegro q al final tema entrades del concert tot bé...un petó

laura ha dit...

alba... es que amb tantes coses vaig de p--- cul! jejeje!!

caroliiiiina! tranki nena, q m'encanta actualitzar el blog, no me n'oblidaré pas! mua!

si ju! va ser com una odisea tot plegat, però "quin la sigue... la consigue" ;)
petons!