dijous, d’octubre 01, 2009

canvis...

si! estic de canvis... la tardor és per a mi el moment en que començo el cicle anual, a nivell de propòsits, de sensació... no sé si és perquè ho relaciono amb el pricipi de curs de quan era una nena, o perquè vaig nèixer l'ultim dia d'estiu, o sigui, pràcticament a la tardor.
bé, el cas és que, per tant, és l'època de l'any en que em ve més de gust dur a terme canvis que potser ja he estat cavil·lant des d'abans.
i aquesta tardor s'ha donat el cas de que em coincideix un canvi molt important: me'n vaig a viure amb en german!! hem llogat un pis molt xulo a berga.
a més en breu començaré un horair nou a la feina, més "convencional" i per tant més coincident amb la majori de gent; això acompanyat de unes noves tasques a la feina q ta,bé em motiven més :)
i posats a posar fil a l'agulla, he decidit, de moment, deixar el parapent... de fet ja gairebé no volava últimament, i quan volava no m'emocionava. no passa res, d'activitats gratificants en puc fer moltes, a cada moment s'ha de saber trobar la manera de connectar-se amb un mateix i amb la natura, de vagades volant, de vegades escalant, de vegades pedalant...
tot això al mateix moment en què he fet els 35 anyets. per cert, mireu quin regal em van fer la ju i la marta el dia del meu aniversari al seu blog... em vaig emocionar molt!

http://jumarta.blogspot.com/2009/09/felicitats-laura.html