dimarts, de març 31, 2009

de vegades toca parar... snif snif!!

sóc molt mala malalta, ja ho sé! bé, no és que estigui malhumorada ni res d'això eh... però sóc molt inconformista amb això del "repòs"; ui! quina paraula més malparida, oi? no és el mateix que "descans", o "relax"... no, "repòs" ja té una connotació més xunga! em costa resignar-m'hi! però de vegades no hi ha més remei.
tota la setmana passada, que, per cert, em tocava festa! vaig estar molt costipada, amb febre i super xunga :(
pensava que era molta mala sort que m'agafés això just en setmana de festa, però què hi farem! tot plegat no és tant greu, uns dies al llit i au! a tornar-hi!
doncs bé, el cap de setmana ja em trobava millor, no febre, i ganes d'activar-me! però... m'ha passat una cosa que no m'havia passat mai: vaig tenir uns marejos de vertigen, tinc una cosa que es diu síndrome de meliere :s és una afecció de l'oïde intern, i pot ser degut a diversos motius, en el meu cas pot venir del costipat, però és una cosa diferent. el cas és que dóna uns marejos molt desestabilitzadors, grrrr...
avui em trobo una mica més bé, però és que a sobre, les pastilles que em va donar el metge x tractar això, em deixen molt molt xafada!
res, espero que el proper post sigui per explicar alguna cosa ben xula que hagi fet o m'hagi passat... :)

5 comentaris:

annna ha dit...

hola, reina x fi he aconseguit entrar al teu blog!!
feia dies q anava treient el cap i no hi veia res de nou i ara al fina ja em comença a estranyar,xq no és gens normal.
Perquè no deies res, q et trobaves malament, i més de vertígen,q n'he passat i sé una mica de què va més o ménys, a, tranquila q dues setmanes no te les treu ni...ni!!!!!
Espero q si necessites algo,bé suposso q ja et deus haver arreglat amb l'Alba xo si necessites res, ja ho saps!
A la Creu!
Cuida't
annna :))))

Alba ha dit...

Laureta, que tots en tenim de parades obligades. Jo sóc com tu. Odio parar. Però crec que la banda positiva de tot plegat és que, encara que tinguis marejos, pots fer cosetes que normalment no fas, perquè no tens temps o en prioritzes altres. I estic segura que un dels pròxims posts serà de... totes dues anant en bici!!!
Petonàs!!!!

suserra ha dit...

les supergirls també es posen malaltes o que creus que tu series diferent heeee.. uns dies de repòs i sant tornemi que no ha sigut res , el cos es un mecanisme que quan falla alguna cosa per si mateix diu paraaaaa, això es el que ha fet no t`amoïnis que seran pocs dies i tornaras a estar en forma i de pingoneooo un peto guapa , si necessites alguna cosa truca al veí a mi no em busquis ,ja ja ,,es broma ja ho saps un peto del Gel la Foca, la Laica , el Nevat de tots recupera`t

joan ha dit...

Hola noia, això que te’ns nomes t’afecta l’oïda inerta, la audició i el laberint ; Segurament això et deu dura una mitja hora o be una hora, et produeix vertigen, tamponament de la oïda i a lo millor vòmits, tot això apareix sense avisar de cop la majoria es recupera amb medicament convencionals (rutinaris aspisrines), si et dura pots dir que et receptin gentacimina (antibiòtic amb català),be en resum no se perquè et foto aquet rotllo, perquè no te’ns res de res, apa a correrr. I a gaudir de la vie

Joan.

“”psicològicament també funciona amb una mica d’oli d’oliva a cada orella o be pujar a Queralt censa sabates:-))”

laura ha dit...

ai anna! que quan no es l'una es l'altra... jejejeje!!

alba wapa! espero que tinguis raó, i en el fons sé que la tens, però es que quan hi ets se't fa dur... oi? petons!

si susanna... espero tornar al curro aviat i tot! :P gracies wapa! petons!

joan! moltes gràcies pels consells! salut!!