dimecres, de març 04, 2009

descans actiu

si el diumenge per la tarda algú m'hagués dit que avui tindria les cames tant bé... no m'ho hauria cregut! amb el mal que em feien, i avui tant bones sensacions! :D
així i tot, vull ser prudent pq segur que tinc petits trencaments de fibres a les cames, i el genoll que em feia mal deu seguir una mica sobrecarregat.
aquest matí he anat amb en león a fer una mica d'esquí de muntanya, una horeta suau, aquest era el pla. quan he arribat al cap del bosc, amb una horeta al crono, la veritat és que hauria seguit, em trobava bé, però he decidit parar, i veure què tal em trobava per la tarda. ara estic súper bé! sembla mentida com m'han canviat les sensacions en només dos dies!!
per lal tarda voliem anar a escalar amb la nuri i l'anna, però... plou! grrrrr! tant bé que anavem, la setmana passada ja feia olor de primavera! buenu, segur que ben aviat ens queixarem de la calor, jejeje! ;)

2 comentaris:

annna ha dit...

vinga canya!!!! i q no pari... quanta energy!!!
moltes felicitats....
indestructible,nena!
pt
annna
:))))

laura ha dit...

ei anneta! indestructible no eh... q si m'haguessis vist el diumenge de la marató per la tarda, estava destrossada!! jejeje!
petó