dimecres, de maig 13, 2009

a montserrat de nit...

no sóc la més boja de totes... entre les meves amigues n'hi ha unes quantes de tant bojes com jo, jejeje!! com per exemple, la montse!
"montse, t'apuntes a pujar a sant jeroni de nit dimarts al vespre??" "i tant! jo m'apunto!!" :D
amb aquests horaris que fem tots plegats, de vegades costa trobar un moment per fer alguna cosa amb els amics, i potser la manera és buscar un forat un vespre entre setmana... podriem quedar per fer una birreta, o per fer activitat, o... totes dues coses!
la montse, que curra a barna, ahir dimarts arribava en tren a sant vicenç de castellet a les 20:15 hores, i jo la vaig anar a buscar després de passar el dia a la platjeta. encara era clar, però primer vam voler anar a fer la birreta, per brindar pel seu aniversari (el 3 de maig en va fer 31! moltes felicitats, wapíssima!!!)



vam arribar al parquing que ja era ben fosc, ens vam canviar de roba i cap amunt!! vam pujar pel típic camí de les escales i vam baixar pel camí dels "pixapins" fins arribar al funi de st joan, allà vam decidir fer trampa i baixar per les prohibidíssimes escales del costat de la via!! jejejeje!! quins vells records!! :D
ens va anar bé pq ens vam posar al dia de les nostres coses... entre birres i escales, vam xerrar durant unes tres horetes; i és que ja feia massa dies que ho teniem pendent, eh montse! :D








4 comentaris:

Carol ha dit...

que guay jo ja saps que tb seria de les que estaria aquí amb vosaltres, sortiu molt guapes a les fotos eh paies!!!!muaksssss

joan ha dit...

Hola noia, salut (com tu dius), nomes et volia dir que si t’has parat a pensar el perill per a tu d’una foto amb tu de protagonista a l’escales del funicular, pensa si caigués en mans de “un amic”.
Crec que ja m’has entès en aquet mon es pot ser bona persona però no confiat.
Saluttt.
Joan ;-))

annna ha dit...

Hi!, no se us pot deixar soles eh! quina energy, ja està bé, xo això en la lau ja és més que normal i ho encomana al qui té a la seva bora, esteu wapíssimes com diu la Carol més amunt!!!
Això són aquests tranctaments nocturns Carol!!!!
Apa asiau i fins la propera "azaña"
pt
annna:)

laura ha dit...

carol!! no en tinc cap dubte, que tu t'hauries apuntat de bona gana!! jejeje!! ja en farem alguna un altre dia, a veure si pots venir! ;)

hola joan!! potser tens raó, però assumiré el risc... jejeje!! gràcies i... salut!! :D

anna!! ja ens coneixes... el que podries fer és apuntar-t'hi algun dia a fer alguna d'aq cosetes :) petonets!