dijous, de maig 07, 2009

pedalant pel berguedà i el solsonès

amb aquest temps que fa dóna gusta agafar la bici... mica en mica vaig fent quilòmetres, encara que aquest any vaig molt tard, la quebranta és d'aquí a un més i mig i jo tot just començo ara a tocar-la :s bé, sort en tinc que jo tinc força temps i m'ho puc anar muntant per entrenar gairebé cada dia, o sigui q ara, ja no puc perdre pistonada!
avui he fet la ruta de gargallà (avià - montmajor - gargallà - sorba - aiguadora - montmajor - avià), de 50 km, i m'he trobat molt bé :) a més, el dia estava espectacular, feia solet, tot i que cap a muntanya es veia com es formaven núvols enormes!! però aqui no ha arribat, sol tot el dia ;)


2 comentaris:

annna ha dit...

Quina afoto!!!
i quina esglesia, està torta! com totes les de Amsterdam...q fort!
Buf la Quebranta, ja li pots fotra canya!!!!!!! a veure si aquest any no ens passa res i arribem en plenes condicions, queen!!!!

annna:) pt

laura ha dit...

ei anna!
ostres, l'església no la vaig veure torta... crec q és la foto, de totes maneres m'hi fixaré la propera vegada que hi passi, jejejeje!!
un petonet wapa!