dilluns, de novembre 09, 2009

avui un gos malparit ha mossegat el gelitu :(

pobret!! aquest matí hem anat a córrer amb la carme i el gel al camí de pedret. tot anava molt bé, com sempre... fins que ens hem creuat un senyor amb dos gossos enormes! l'un el duia lligat i l'altre deixat anar. el gel és super passota, vull dir que normalment no busca brega amb els altres gossos, només si està menjant... però això és normal, no? bé, doncs el cas és que el gos que no anava lligat se li ha encarat, però només s'oloraven i no semblava que anés a passar d'aquí. llavors, jo l'he cridat "va gel, anem!" i normalment quan li dic això, el gel ve :)
però l'amo dels gossos, que segurament era el més capullo dels tres, ha deixat anar el gos que duia lligat, llavors la cosa s'ha esberat! i no sé com, però gel ha acabat amb la carona ensangonada!! semblava poqueta cosa, al costat de l'ull una clavada d'ullal. i hem continuat corrent després de quatre mimitos. però, és clar, al tornar ens hem trobat a creuar amb els tres indesitjables! i el subnormal (no se m'acut cap altre manera d'anomenar-lo, és que no sé com es deia) de l'amo tornava a dur el gos sense lligar i ha permès que si li tornés a acostar al gel roncant-lo i amenaçant-lo, jo el tenia agafat pel collar i tant jo com la carme ens hem posat davant i li hem dit al sub* que fes el favor de controlar els seus gossos, però ha trigat ben bé 2 minuts a fer-los creure i agafar-los... bfff!! jo ja em veia amb una mossegada a la cama o algo així! pq l'hem tingut a un pam! al final hem acabat d'arribar a cal rosal, on teniem el cotxe tranquils i sense més ensurts.
però el pobre gelitu ha acabat acollonit a la consulta del veterinari! ai ai ai ! aquí si que ho ha passat malament! jo crec que s'ha estressat més amb el metge que amb el gos camorrista de pedret! jejeje! ;) però, s'ha endut una petita recompensa per tot plegat! un os de pernil que venen especial per gossos que li encaaaaanta!! ;)




4 comentaris:

Carol ha dit...

Que fill de la gran puta aiii el gelito es que hi ha persones que són subnormals doncs jo arribo a estar allà i aquest pavo em sent eh!!! Joder quina rabia pobre Gel si quasi be li treu l'ull!!!!si són raça perillosa denuncia'l, jo ho faria!!!

annna ha dit...

Pobre gel, vaja dia debia passar entre una cosa i l'altra, quin susto!!! i quin mal!!
Que gilipolles el tio dels gossos!
A vegades és més imbècil l'amo que els animals que porten...

un mimito pel gelitu!!

laura ha dit...

ei carol! doncs tant de bo hi haguéssis estat! pq jo tenia prou feina agafant el gel i evitant més enfrontaments i potser amb el tio em vaig quedar curta! jejeje!

ei anna! diu el gel q moltes gràcies! pero que té ganes de veure't!! jejeje!

petonets a totes dues, carol i anna!

enmigdetot ha dit...

Pobret Gelito! amb la cara de bon minyo que fa... pero m`ha fet gracia que patis mes al veterinari que per l`incident accidentat: la meva Lia s`encongia quan anavem al veterinari, era incapac de caminar dreta fins que en sortiem, de fet es curava de tots els mals quan ja erem fora!

Petonets pel Gelito!