diumenge, d’abril 11, 2010

escaladeta malanyeu

avui a malanyeu, a escalar una mica, top-rope de moment... a veure si hi puc anar uns dies amb una mica de constància i m'hi poso en sèrio :)
hi hem anat amb en german, la nuri i en gelitu... també han vingut a veure'ns una estona per passejar l'august i la mar de la menta (& family); i allà hem trobat uns colegues de la nuri amb els qui ella havia quedat.
ja fa massa calor per malanyeu al migdia, ens hem fregit i deshidratat, per això jo no he escalat gaire. però el dia ha sigut molt agradable, en german ha fet un munt de fotos, el gelitu ha voltat per la muntanya, i jo he tret la pols als gats... tot bé! ;)


2 comentaris:

Alba ha dit...

Eiii... que en els últims posts he sigut la primera... i sense dorsal o algú que m'empenti! jejeje. Laureta, ja veuràs que de seguida tornaràs a fer-ho la mar de bé. T'ho dic jo que hi entenc molt d'escalada ;). PTNS!!!!

Eva ha dit...

Laura no pares!!!! no saps l'enveja que em fas (sana, eh?) a veure si ens prenem un cafè juntes, que ja està be!!