dilluns, d’abril 26, 2010

i no paren!! un altre concert de fraizer :)

i si! aquests nois de fraizer ara no paren... dimecres madrid, dissabte barcelona, i anar fent! un altre cop van tocar amb els vintage, aquest cop a la sala de concerts de l'ovella negra del poble nou, i va anar molt bé, tot i que una mica justet de públic i el so bastant nefast... i direu: doncs no va anar tant bé! jejeje! si, el més important va anar genial :) el bon ambient, la germanor entre els músics d'ambdós grups, la gent tant maca que estava entre el públic (amics, cosins, pares, novies... com sempre, jejeje!)






6 comentaris:

Alba ha dit...

No pareu... i ara comença de veritat lo bo, oi? Al final haureu de dedicar-vos "full time" a la music. Ei, Laureta, però ja sé que tenim pendent alguna sortida amb bici... Una abraçada super reportera!!!

Anònim ha dit...

Oh! pero que pinto jo aqui!!! xD
Molt txulo el concert! com sempre... :)

TINA ha dit...

Laurita!! reporter!!! com van les pedalades?? jo fatal!! tot just aquesa setmana la he agafat algun dia. Pensa que entro a 19h, com ho enim per algun enrenillo la setmana que vé??

laura ha dit...

ei tina!! la setmana q ve jo estic de festaaa!! :) quedem el dia que vulguis, però recorda't de portar el ganxo (per tibar-me) jajaja!!

TINA ha dit...

Que no t'has llegit l'escrit o què!!! PERÍODE DE TRANSICIÓ= NO FER ACTIVITAT!!
Ja veuràs ,ja... que em costa!!

Ja et faré un truc!!
Una abraçada

laura ha dit...

jajaja!! tina, que ens coneixem... aham, aham!

una abraçada wapa!! muak!!