divendres, d’octubre 15, 2010

sempre els núvols baixos

avui el dia s'ha aixecat grisíssim a barga, igual que ahir. però m'he imaginat que es tracatva de la típica capa de núvols baixos, i que segurament a dalt a rasos hi faria sol :)
el genoll encara em fa mal, i m'he de reservar pel dissabte vinent que tinc unes proves molt importants... aiaiaiai...! però avui havia arribat l'hora de provar de caminar una mica, a més el gelitu ja m'ho estava demanant a crits. així doncs, cap a rasos amb l'orellut!
no he sortit de la pista de la porta verda i hem arribat fins la torre dels enginyers, xino-xano i amb molta cura. de moment sembla que ha anat bé, no em fa ni més ni menys mal, tot igual. això ja és bo!
i si! a rasos hi feia un bo de déu! una mica de fresqueta, però això ja mola :)
el gel, el molt marrano, s'ha banyat en tots els bassals que ha anat trobant. mentre s'hi refregava, jo crec que fins i tot se li posava cara de porquet, i si no... mireu la foto, jajaja! però aquest porquet no té pinta d'anar a l'escorxador, oi que no? jajaja! s'ho ha passat teta.








4 comentaris:

Carol ha dit...

juas juas nena si que fa cara de porquet encara ric!!!! jajajja molt bona la foto!!! me n'alegro de que el genoll vagi millor!!

laura ha dit...

carol! jajaja! només d'imaginar-te rient, també ric jo... jajaja!

TINA ha dit...

Molta sort per demà!!!!!!!!!!

laura ha dit...

tina! gràcies! em van molta il·lu els ànims... però no n'he tingut prou amb la sort :'(