dimecres, d’octubre 06, 2010

ganes d'escalar :)

estic destrossada, amb el tute que porto des de fa uns deu dies: viatges en tren nocturn, viatges en cotxe i empalmar amb curro, tornant hores dissabte de nit, treballant també l'horari normal de tardes i matins... tot això amb una otitis de ca l'ample, i prenent antibiòtic... no us faig llastimeta? jejeje! :)
avui tenia moltes ganes d'escalar pq amb aquest ritme ja feia dies que no ho feia. hem anat amb en jordi a les agulles. m'ha sentat de conya, tot i que no tenia gaire el dia i que a més he ensopegat amb un parell de 5è-sub-putamadre d'aquests que hi ha per aquí al berguedà, pitjors que tots els 6a del món, i això desmotiva una mica... però com sempre, agafant el toro per les banyes i sabent disfrutar dels costats bons de cada cosa ;)
el gelitu també tenia ganes d'anar a la muntanya, i no sé què té però sembla un gos falder, fot una bondat que fa patir i tot, per allò de la tempesta i la calma que diuen :s


2 comentaris:

Judit ha dit...

Sembles una aranyeta....jo l'altre dia vaig començar el curset... al cap de 7 minuts em feien un mals els braços que m'ha durat 5 dies...ufff!!!!! muaaa

laura ha dit...

judit wapa! al principi és normal, però ja veuràs que mica en mica els aniràs enfortint, a més escalaras menys tensa ;)