divendres, d’octubre 10, 2008

ai ai ai què patiré !!!



gent, us vull anunciar una cosa!! m'he proposat fer la marató de barcelona, l'1 de març de 2009!!
no he fet mai cap marató, ni he fet curses a peu, només una de 15 km fa anys aquí a berga... però ara m'han picat les ganes de fer una marató... i crec que serà maco fer la de barcelona, que és a casa :) i així potser tindré alguns animadors... jejeje!!
avui falten 141 dies :S ja puc començar a entrenar!! ufff!! ja us dic ara mateix que no espero pas fer cap temps, només vull acabar-la, que ja és prou per a mi!
de fet, aquest tipus de reptes a mi em motiven per entrenar... igual que, per exemple, la quebrantahuesos en bici, són reptes que no me'ls prenc de manera competitiva, evidentment, però que a mi em funcionen per motivar-me :p
us animeu també a fer-la? vinga va! :D

6 comentaris:

PG_Bea ha dit...

ai ai ai, si que patiràs. Ja m'agradia fer la marató amb tu però em sembla que no podré entrenar gaira aquets mesos.
Anim que tu pods!

Anna i Fredi ha dit...

Laureta com m'agradaria tenir tanta voluntat com la teva per entrenar tan sovint i poder acompanyar-te a aquesta Marató. A la farmàcia no venen dosis de voluntat oi que no??? Però tu segur que pots, i tant!!
Una abraçada molt gran.

Marta ha dit...

Laura! Laura! Laura!
I tant que t'animarem!!! Encara que no et fa gaire falta, a tu! Si t'ho has proposat, segur que ho faràs!!!
Ànimus!
;)

annna ha dit...

Ei!quina surprise!si t'ho proposes segur que arribes al final i amb la penya que tens al teu entorn, cap mena de dubte, jo tic amb l'anna i en fredi:on en venen de voluntatat???? amb lo bé que ens aniría,no per fer grandeses sinó tant sols per per pitites cosetes!
Molts animuuuuus!!

Alba ha dit...

Wapa, a tope, estic segura que ho aconseguiràs. No només m'hi jugaria un sopar, com ja hem fet, sinó molt més!

laura ha dit...

ai ai ai què bé que m'animeu!! jejeje!!

bea, m'encanta llegir-te en català! a més ho fas molt bé!

annes, la força de voluntat no és només per anar a córrer, en altres coses segur que en teniu més vosaltres que no pas jo :p

ei marteta!! vindreu a animar-me a barcelona?? :D:D:D

alba, ja saps que amb una trainer com tu no hi haurà ningu que em pari!! i ja podem anar triant el menu per sopar! jejeje!