dimecres, d’octubre 08, 2008

setmana de nits, no dóna per gaire :s

el cap de setmana vaig fer una mica el cafre :p vam celebrar l'aniversari de l'alba i el de la mercè! felicitats a totes dues!!
i aquesta setmana, treballant de nits i amb l'arribada de la tardor... no tinc gaire temps ni energia per fer tanta activitat com jo voldria. però no em puc queixar! encara vaig fent cosetes :)
dilluns vaig anar a volar al migdia i a córrer amb l'ivan i en gel una mica per la tarda. dimarts em vaig llevar a les 5!!! i vaig anar a córrer amb en gel una estoneta. igual que avui, amb la tonteria el gel també es posarà en forma! :) i és que quan vaig en bici no me l'emporto, però a córrer si!! i a ell li agrada. ara ja deu saber que falta poc perque arribi l'hivern i, això pla que li agrada!! anar a la neu... jo també en tinc ganes ja! jejeje!

3 comentaris:

Marta ha dit...

El més quapo del món!!!!!
Mua mua mua

laura ha dit...

si eh marta... :p

annna ha dit...

Sí, i també el més pendó i golafre del món...xo és tant maco...!