diumenge, d’octubre 19, 2008

entrenant x la marató... un 10000 a sabadell!!



avui ja he anat a fer una cursa urbana... per anar fent boca :p
per començar, hem arribat tard, sense temps ni de fer el cafè pràcticament... ui ui ui quin estrés!! el cotxe mal aparcat, tot de corre cuita... sort de l'assistència, que a part de les fotos, ens ha fet d'aparca-cotxe, jejeje! gràcies pep :)



anava un pèl acollonida... això de còrrer en cursa, a més sobre asfalt i per una ciutat gran... però m'ho he passat súper bé!
he anat amb la meva coach particular, jejejeje, l'alba! volia fer entre 55 i 60 minuts, i he fet 51 min i 25 seg... no és res de l'altre món però és un bon principi!
l'alba, com és habitual, ho ha fet molt bé! 40 minuts, i diu que ara no està fina...! sort n'hi ha! :D
per la tarda sessió de wellness... què bé!

3 comentaris:

Marta ha dit...

ENHORABONA, CAMPIONA!!!
Amb entrenament i contància, segur que no has de patir gens a la Marató de Barcelona!TU SI QUE POTS!
Mua ;P

Alba ha dit...

Laura, la 34 de 107 participants. Simplement em trec el barret!!!!! Allez allez!!!

laura ha dit...

:D

moltes gràcies marta!! però, patir segur que patiré... ;)

alba! moltes gràcies també wapa! la veritat és que estic contenta de com em va anar :)