dimecres, d’octubre 15, 2008

dieta vegetariana... si o no? doncs si!!



crec que és una opció molt personal. però el cas és que els vegetarians no anem pel món intentant convèncer la resta de la població de que és molt més saludable la nostra dieta. en canvi, jo mateixa, en els 7 anys aproximadament que porto sense provar la carn, he hagut de sentir mil vegades algun omnívor intentant explicar-me que de cap manera pot ser saludable la opció de dieta que he pres.
potser per això, internament he tingut algun dubte. ara fa un parell de mesos vaig decidir mejar peix, tot i que n'he menjat ben poc, perquè no deixo de pensar que els peixos també són animals, i em fa cosa...
el cas és que he anat al metge perquè em fés una analítica... a veure què sortia. pensava que potser tindria dèficit de proteïna, i potser anèmia... doncs resulta que està tot perfecte!! el ferro força alt, i la proteïna super normal!!
estic pensant en tornar a deixar els peixitos tranquils al mar i al riu... jejeje!
en definitiva, crec que val la pena que us expliqui això perquè és un bon exemple de que es pot sobreviure la mar de bé sense menjar carn ni peix, jo faig bastanta activitat física, i no sóc gens primirada amb la dieta, de vegades menjo molt bé i d'altres menjo bastant malament, i tot i així l'analítica m'ha sortit perfecte. crec que és una opció com a mínim tant vàlida com qualsevol altra.
també vull dir que respecto molt la gent que menja cadàvers eh!! és més, crec que segurament hi ha gent a qui no sentaria bé una dieta vegetariana... cadascú ha de prendre l'opció més vàlida per ell respectant la dels demés :)

4 comentaris:

Marta ha dit...

Jo he de dir-te que fa molts i molts anys que no menjo carn ni peix, fins i tot he passat un embaràs sense provar ni carn i peix (i d'això ja fa 12 anys!!) i MAI m'ha sortit una analítica malament, MAI!!!
Estic la mar de bé!!!
;)

annna ha dit...

Jo ja em comformaria amb poder portar una dieta...vull dir en tenir la voluntat de portar-la,eh!xo la carn me la miro una mica de lluny, els peixets no tant!!!! :)

laura ha dit...

ei marta! oi que si? jejeje!

anneta, que jo de dieta no en segueixo cap, soc d'allò més anàrquic amb el menjar en quant a horaris i numero d'àpats... jejeje!!

PG_Bea ha dit...

Buda, Pitágoras, Sófocles, Platón, Leonardo Da Vinci, Tiziano, Calvino, Galileo, Pascal, Newton, Rousseau, Goethe, Chopenhauer, Darwin, Wagner, Huxley, Tolstoi, Edison, Bernard Shaw, Freud,Gandhi, Kafka, Einstein, Bertrand Russell...Filósofos, escritores, científicos, artistas, filántropos...Todos ellos eran vegetarianos.