dijous, de desembre 10, 2009

avui a masella, entre la pica i el gel... tela!! :)

aquest matí hem anat amb la gemma a fer una pujadeta amb els esquis de muntanya a masella, i, com no, amb la pica i el gel :)
de primer, el gel estava portant-se d'allò més bé! ens anava esperant a cada moment... fins i tot, un pister que l'ha vist li ha anat a fer quatre carantonyes i jo li he dit que si hi havia algun problema, que el duia lliure pq no hi havia gaire gent i que es portava molt bé i anava per la vora, o pel bosc... i ell m'ha fet quedar molt bé! la gemma ja ho ha dit: "nena, que bé que t'ha fet quedar", pq mentre jo parlava, el gel anava caminant pel bosquet del costat de la pista i molt respectuós amb els esquiadors :) a mi se'm queia la baba...
mentrestant, la pica, vaja nervi! tota l'estona, quan veia un esquiador que baixava, se li voli llençar als peus! sort que anava estacada a la gemma, però és que tibava tant fort que semblava que en qualsevol moment s'hagués de desnucar a algo... bff! pobra gemma! no parava de dir: "no! no! pica, no!" la veritat és que s'ha atabalat una mica :) però jo estic convençuda que amb fermesa i paciència li faran entendre que això no ho pot fer... ànims, gemma!
bé, doncs al final, el gel s'ha perdut, grrr!! hem arribat a baix i el gel no apareixia per enlloc :( i jo havia de baixar pq a la tarda havia de currar! la gemma s'ha quedat a esperar-lo una estona a veure si apareixia... i al final... estava al parquing de coma oriola! vull pensar que s'ha equivocat, pobret... total, que la gemma se l'ha endut a casa seva i a mi demà em tocarà pujar a buscar-lo! moltes moltíssimes gràcies gemma!! :)


2 comentaris:

annna ha dit...

Ai, Laureta, el gel no el cambiarem mai, i és que si cambiés li trobariem alguna cosa estranya!!
Ell és així, i aquí està la seva gràcia...potser quan tingui 25 anyets!!

una abraçada!

laura ha dit...

ja tens raó anna, ja!! però és nostre i l'estimem... oi?? jejeje!!
un petó!