diumenge, de desembre 06, 2009

mitja marató de mataró

no les tenia totes! però al final m'ha anat prou bé :)
el cert és que en cap moment m'he motivat per aquesta mitja... l'únic que em va fer decidir a apuntar-m'hi va ser les ganes de veure'ns amb les noies (carol, nuri, laia...), i tembé vaig pensar que amb un objectiu així em decidiria a moure el cul de debò, per fi! jejeje!
ahir estava super tirada, feta caldo pq vaig sortir dijous i divendres, tenia dèficit d'hores de son i estava profundament desmotivada. se'm va passar pel cap de rajar-me, el que passa és q sóc super cabuda, no sé si es pels gens que em vénen de la part d'osca, o què... ja sabeu què en diuen dels mañicos :D
bé, aquest matí, quan ha arribat l'hora, estava allà, a la linia de sortida amb les colegues i a punt d'anar-hi, i al final he acabat prou sencera, amb 1h55min, un minut i mig mes que l'any passat, però ja està bé, no? jo he quedat satisfeta!
mireu les fotos de l'abans i el després, fem prou bona cara totes, oi? ;) per cert, podeu veure'm molt ben acompanyada, amb en german i el gelitu :)




6 comentaris:

Alba ha dit...

UEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FELICITATS!!!!!!!!! Una mica obstinada sí que ets, però a vegades això ja va bé! PTNS!

Carol ha dit...

Quines fotos més xules!! t'en robo una pel blog!!
Laura Rocajajja ets la òstia sense entrenar...ho has fet de conya titi!! Muak

MARIA ha dit...

nena mlt bona companyiaaaa!!!!!!!!! ets una machine!!!!

Judit ha dit...

Continues sent una superwoman com sempre....Molts petonets als tres de part de la Marta i meus.... muaaaaaa

laura ha dit...

jejeje!! alba, es que no parava de pensar en allò que em vas dir... lo de que t'hi jugaries fins i tot la teva bici nova... i vaig pensar dintre meu: "suposo que no ho ha fet, però per si de cas..." jajajajaja!!!!

ei caro gimenez! home, sense entrenar sense entrenar... una mica si que vaig entrenar, però poquet i tard :) muaaa!!

maria, wapa!! a mi em va anar genial que m'acompanyessis a ritme de padrina, els primers 11 km :) moltes gràcies! petons!

juuuu!! martaaaa!! ja hi vaig pensar en vosaltres, ja... el dia 5! a veure si ens veiem i m'expliqueu tot el viatge!! una abraçada a totes dues i un peto molt fort!!!

annna ha dit...

Ja et dic jo que tant bé ho fas sortint de nit fins les tants i al matí següent una mitja m., quina canya deu méu!!!! moltes felicitats i que wapus steu a les fotos!!!!!

annna;-))