dissabte, de febrer 13, 2010

avui a porté, pic de la mina... gairebé!

quin fred! per l'amor de déu! però ens ha fet solet, almenys...
aquest matí sí que ens hem llevat a l'hora dels marquesos, jajajaja! ahir la carol hem va dir "no cal q anem gaire d'hora, no? tu quan et llevis vine i esmorzem aquí, a casa la nuri i la laia"... m'he llevat a quarts de 10! i la carol tampoc m'havia trucat ni res, i l'he trucat jo cap a les 10, estaven també acabats de llevar, jajaja! hem quedat a les 10:45 per marxar, quins horaris, oi? així si que mola :)
hem anat amb la carol, en robert, la maria i la irene. hem sortit del pàrquing del poble, i el tros de dalt, que s'havia de fer caminant només l'han fet en robert i la irene, que són més picats, però la carol, la maria i jo ens n'hem anat al bar, jajaja! hem arribat fisn el coll, més amunt de les instal·lacions eh però... :)





3 comentaris:

Carol ha dit...

Ei va estar bé eh?!!!! però la pròxima fem cim eh!!
Muak!!

MARIA ha dit...

m'ho vaig passar d conya!! hem va molar anar amb les raqetes tot hi q era una lentorra :D
ptons!

laura ha dit...

ei carol, ok el proper dia fem cim... o no! depèn, jajajaja!! mua!!

maria!! de lentorra res eh! que costa més pujar amb raquetes que amb esquís (i enkara mes amb la taula a l'esquena!!) jo tb m'ho vaig passar molt bé, hem de repetir!! petons wapa!