diumenge, de febrer 21, 2010

damn snowstorm!! snif snif!!

havia de venir l'ingrid de visita. és una meva amiga sueca, que ara ja fa uns dos anys i mig que no ens veiem... ja ho tenia tot a punt. arribava a girona el divendres a quarts d'onze del vespre, amb la seva filleta, l'elsa, dormirien a l'hotel de vora l'aeroport i dissabte al matí farien cap a berga.
jo també ho tenia tot a punt, la nevera plena, la casa ben neta i el sofà preparat per dormir-hi jo amb en german :)
però a les dotze de la nit, quan ja havien de ser a l'hotel, vaig rebre un sms de l'ingrid que deia: "hello, we are in sweden. the flight was cancelled because of snowstorm. i'll call you tomorrow. goodnight. ingrid" :(
i res, el dissabte em va dir que no podria venir, que com a molt aviat podría ser que es regularitzés el tema dilluns per la tarda, però tampoc li ho van assegurar, així que ella ja va decidir que no s'esperaria a göteborg, que se'n tornaria cap a casa seva, a strömstad, i deixar per més endavant la visita a berga! o potser ens ho haurem de planteja nosaltres, anar cap allà a veure-la a ella ;)

2 comentaris:

Judit ha dit...

Ostres!!!! Vaia, ens sap molt greu... petonets

laura ha dit...

wapa! si mira, ara tenim un bon motiu per anar fent la maleta i anar-nos-hi nosaltres :) jejeje!! petonets!!