dimarts, de febrer 23, 2010

a rasos a fer raquetes... sense raquetes, jeje!!

aquest matí hem anat a rasos, la mar, l'august, en pau, els dos orelluts (gel i duc), i jo. haviem quedat per fer una excursió amb raquetes, jo no ho havia provat mai, a veure què!
esmorzaret a la tosca, i xino xano cap a rasos. per començar, jo ja no he pogut arribar a dalt, el revolt que hi ha passat el refu, estava xungo i le meves rodes encar més :s però res, he deixat el cotxe allà i he acabat de pujar amb els demés.
en pau i jo portavem raquetes (a mi me les havia deixat la nuri) i la mar i l'august pensaven llogar-les a dalt, però... estava xapat!! però bé, la traça estava prou xafada i no ens enfonsavem gaire. ha anat tot prou bé. ha fet solet, el gel no s'ha perdut, i jo he arribat a casa prou d'hora per dutxar-me, dinar i anar a currar... neu pols, tot obert!!