dimecres, de maig 26, 2010

a la figuerassa en btt, disfrutant la primavera :)

aquest matí, quan el gelitu ha vist que m'equipava per anar en bici (bàsicament en el moment en què agafo el casc) ja m'ha mirat com sol fer-ho cada vegada... amb carona de voler dir: "que no te m'enportes?" jajaja! pensareu que és broma, però és cert! els gossos aprenen per associassionisme, no és cap tonteria! quan el gel veu que em vesteixo i agafo les sabatilles de córrer, altrament anomenades bambes, es torna boig! a més aquests dies hem estat sortint molt a córrer a pedret i a queralt amb ell :) en canvi, quan em veu agafar el casc de la bici, ja sap que es queda sol a casa... igual que quan em poso sabates i me'n vaig a currar, però llavors, és clar, no em sento tant culpable com quan vaig a fer esport :) encara que no es pot pas queixar gens aquest gos meu eh!
i és que si! avui tocava bici. hem anat amb la carme i la laia a la figuerassa, per la pista principal, i per baixar hem passat pel coll de l'oreller i cap a la ctra dels rasos. quin bo que ens ha fet! genial! :)


3 comentaris:

Carol ha dit...

Quina foto més divertida!!! per cert lo del gel tens tota la raó els gossos en saben molt...quins paios aquests orelluts...per cert molt bona la frase "altrament anomendaes bambes"jajajaja...un petó wapa!

Alba ha dit...

Síiii, una foto molt xula!!!! No cal que et digui que disfrutis molt de les vacances, que ja ho estàs fent... PETONS!

laura ha dit...

carol! ai si nena, a mi se'm cau la baba amb el meu, d'orellut :)
petonets!

albeta! les vacances són per això, no? :)
a veure si ens veiem abans de patum patum!
mua!