divendres, de maig 14, 2010

què no farà mai més bon temps o què??

ja n'estem fins els pebrots, d'aquest temps!! recordo que l'any passat per aquesta època ja ens vetiem amb màniga curta!! per un dia de bo que ens fa... 8 de dolents, grrrr!! :(
aquesta setmaneta hem hagut d'anul·lar dos dies la btt per pluja, amb la montse i la carme.
ens hem hagut de conformar en anar a córrer una mica. home, en gelitu encantat de la vida, en bici no ens pot acompanyar però a córrer sí que ve :) a més, a ell la calor tampoc li agrada...
com no canvii el temps, hauré de comença a pensar en l'emigració! jejeje!

4 comentaris:

Carol ha dit...

je, je...doncs jo sort que em vaig cambiar la setmana de festa i per sort la tinc la setmana que bé!!per cert dimecres dormirem a Berga o sigui que ens veiem les cares muñeca!! i per cert dijous ruta Bergedana amb Btt!! t'apuntes no??? farà sol!!!ji, ji..

Carol ha dit...

ups la setmana que "vé"!!! tot i que tb està molt "bé" podriem dir que mato dos trets d'un pardal jajaja...

Alba ha dit...

Emigració? Canàries, Hawaii... temptador, eh? JAJAJA. Ei, Laureta, que em sembla que ens ve una setmana de bon temps. Ptonets!!!

laura ha dit...

carol! "la setmana que ve, qué bé! tinc festa!" això volies dir, oi ;)
jejeje!!

si alba, tempta... oi? ;)

petonets a les dues!