diumenge, d’agost 17, 2008

low battery :(

avui m'he llevat cansada, sense energia... havia quedat amb la gemma i la tina per anar a fer una combinada bici-caminar: des de puigcerdà a la molina en bici i llavors la tossa a peu.
la veritat és que en tenia moltes ganes, però quan ha sonat el despertador, a les 7, tenia la sensació que no havia descansat prou. així i tot m'he llevat. quan he mirat per la finestra i he vist que estava plovent amb ganes, he de confessar que dintre meu m'he posat una mica contenta perquè podria seguir dormint. a les 8:10 quan ha parat de ploure ja era massa tard per arribar a l'hora i he pensat que a la cerdanya el temps estaria pitjor... però sembla que el temps ha millorat i la gemma i la tina ho han pogut fer bé :)
al berguedà el temps també s'ha arreglat, però la meva energia seguia baixa i m'he pres el dia de relax... sort que l'he pogut salvar amb un volet de tarda! hem estat volant des de la 2a maria uns quants, tot i que jo primer no les tenia totes! hi havia uns núvols sospitosos que al final res de res! :D

5 comentaris:

Marta ha dit...

Ui, nena! si un dia no tens gaire energia... NO PATEIXIS! A descansar, i com diu aquell: "demà serà un altre dia!"
;P

PG_Bea ha dit...

Appa Laureta! A ver si ens veiem i fem un de esos vols que et deixan els ànims pels nùvols.

Carol ha dit...

titi energia??????jo ja ni se que vol dir aquesta paraula entre el trasllat i aquesta calor!!! i m'he de posar les piles que el 31 tinc la travessa a Sant Feliu que segur que servei maritim m'haurà de pescar com una tonyina!!

laura ha dit...

ei nenes! ja he recuperat l'energia :p
marta, ja és veritat ja! demà serà un altre dia... que és avui i ja és diferent!
bea! que tenies en secret aq blog des de fa tants dies!! si no li ho dius a les amigues, qui te'l llegeix??
carol, tia, que de "com una tonyina" res eh! que segur que ho fareu molt bé, tant tu com en lluís :)

anna carri ha dit...

Bandarra!si cada dia que tic "out" m'arrribessin tots aquests mis potser arribaria a mart!! Així que x un dia que tiguis "low battery" it's no problem xq l'endemà segur que encara li fotràs més canya.Venga queen!