dimecres, d’agost 20, 2008

tarda súper mediàtica a la 2a maria!!

aquesta setmana tinc moltes ganes de volar :D ahir vaig fer dos volets perquè el primer em va semblar poc i tot!!

doncs avui, després de treballar he anat a volar a la 2a maria, havia de ser una tarda de vol d'agost com qualsevol altra, igual de diferent de totes però sense res d'especial...
però ha coincidit que han vingut un equip de ràdio berga i un de la cadena de tv cuatro!
els de ràdio berga per fer un reportatge que es titularà "el repte de la berta", que era volar en parapent, i... fins i tot m'han entrevistat!! el reportatge el passaran en dues o tres parts, avui la primera i demà la segona, a quarts de nou, al programa "la terrassa".



i els de cuatro han estat tot el dia fent un reportatge sobre en jordi, un volador molt especial!
és un reportatge pel programa de tarda "visto y oído", segurament sortirà divendres (demà passat).





i per si la tarda no havia estat prou diversa, hem tingut un petit ensurt, en pep que ha sortit a volar cap enrera en comptes d'endavant!! pep!! ai quin mal aquesta zulu als arbres... :s
la cosa ha acabat ben bé... cap dany ni personal ni material, sortosament :D



amb tanta activitat, i que m'he quedat a ajudar l'oriol amb l'enlairament d'en jordi (i de passada, sense voler, xupar càmera una estona, jejeje) s'ha acabat el vent totalment, però sóc tant tossuda que quan ha marxat en pep amb la furgo de l'escola i m'ha preguntat si volia baixar, li he contestat que provaria de sortir, quan ja no quedava cap cotxe a dalt... he fet uns 10 intents i al final ho he aconseguit!
"moltes gràcies zulu meva!!", m'ha sortit de l'ànima quan he pogut enlairar-me :)

volia anar a córrer i al final no he tingut temps, he aterrat que era gairebé fosc... però us asseguro que he ben suat la samarreta a la 2a maria avui, especialment quan he volgut enlairar-me...



moltes gràcies als fotògrafs! l'entrevista amb ràdio berga l'ha fotografiat l'isaac :) i la resta de fotos són d'un xilè molt simpàtic que es fa dir "el bengala" i la seva dona ceci.

3 comentaris:

Marta ha dit...

Caram, caram!
Quina germaneta més mediàtica que tinc... així que divendres a la tarda a mirar cuatro!!!
;-) Per cert que estas molt guapa a les fotos...el poc que se't veu!

ivan ha dit...

ei ei, però de què vas! que tu ja vas sortir a Temps de Neu aquest hivern! Ara a més Cuatro, Radio Berga...
Amb el 'caché' que tens ja pots demanar que et paguin a la pròxima entrevista.

laura ha dit...

ei marteta, ivan!! ja veieu que el berguedà de vegades pot semblar hollywood, jejeje!! es broma poma!! però va ser una tarda mogudeta i distreta :D