dilluns, d’agost 18, 2008

és fantàstic viure en comarques rurals :D

l'altre dia els mossos van parar la meva cosina per denunciar-la per anar pedalant per alguna carretera del vallès occidental escoltant música amb el seu ipod. un cop la tenien aturada van entaular conversa i finalment no la van denunciar. un dels mossos li va dir que no podria entendre mai com és que els ciclistes es salten els semàfors en vermell, i la meva cosina li va contestar que si hagués d'anar parant a cada semàfor es refredaria.
quan ella m'ho explicava jo pensava: què bé que es viu a pagès! jo no em salto semàfors en vermell gairebé mai, és que a prop de casa no en tinc de semàfors! només 2 a dintre de berga (i ja procuro evitar de passar-hi)
no és l'únic avantatge de viure en comarques rurals, tots sabem que per pedalar per la carretera, el berguedà és un paradís: poc transit, carreteres amb vistes privilegiades, ports de 1a a "tiro" de casa, bon clima...
però de tant en tant, com m'ha passat a mi avui, hem de trobar algun contratemps que no ens trobariem segons on... :D



m'he trobat aquest ramat d'ovelles aquesta tarda entre montmajor i gargallà, i he hagut de parar esperant que passéssin :)
si, avui si que m'he vist amb ganes de bici. per la tarda, després de treballar, he fet la rutilla típica de gargallà (avià - montmajor - gargallà - sorba - aiguadora - montmajor - avià), de 50 km.

4 comentaris:

anna carri ha dit...

Queen! és que al berguedà no n'hi han de semàfors!!!! i com ja has comprovat ets tu la que t'has d'aturar xq passin les ovelletes...aquests del vallès...

Marta ha dit...

segur que és més divertit esperar a que passin les ovelles que esperar a que es posi verd el semàfor!!!
;)

Carol ha dit...

nena tens tota la rao, si t'hi fixes bé hi ha una obella negre i així es com quedo jo quan estic esperant a que els semafors es posin verds i els mosso de "turnu" no em foti la recepta!!!!jajaja

laura ha dit...

beeeeeeee!! :D
veig que estem totes d'acord... si podem triar ens quedem amb les ovelletes...
carol, les negres també les volem! oi? jejeje!