dimecres, d’agost 06, 2008

still holidays :D


si si, de vegades n'hi ha prou tenint temps per fer les coses que et vénen de gust, ara estic de vacances i, tot i que estic a casa, m'ho estic passant molt bé, potser un pèl massa relaxada... jejeje!

aquest matí m'he llevat amb la intenció de fer 4 horetes de bici, però quan he vist la calor que feia a les 9 del matí, no m'he volgut ni imaginar com seria a les 12! total que he acabat agafant la bici una horeta, per anar a casserres i tornar... això si, he mirat de dur un bon ritmillo... :)

al migdia ha anat al gimnàs perquè volia nedar una mica i he acabat fent només una sessió de wellness! quin desastre! jajaja!

volant si que he complert espectatives. he sortit de la 2a maria i he anat a queralt i la serra de queralt (passant per la 1a maria). llavors m'he obert i volia tornar a la 2a per davant perquè duia molta alçada, però com que encara bufava bastant no he pogut arribar i m'he tornat a enganxar a la 1a, he provat de tornar a queralt però ja era massa tard i no he pujat prou... però he fet un bon volet! i a més estava super agradable! :D érem un munt de pilots avui. la foto me l'ha fet l'oriol des de l'enlairament. gràcies oriol!

i per acabar el dia de relax hem fet un soparet a la font negra amb l'anna, l'alba i... una ampolla d'onix! per cert, us recomano aq vi si no l'heu provat...