divendres, de novembre 21, 2008

anar entrenant...

aquesta setmana està sent una mica dura... vaig tornar de les seleccions del g4 una mica cansadeta, i des de diemecres que estic treballant de nits :(
però no us penseu que estic perdent pistonada eh! dilluns i dimarts vaig córrer 40 minuts per estirar les cames i recuperar-me una miqueta; dimecres vaig sortir en btt al mati 1h i 30 minuts, i al vespre vaig anar a córrer 1 horeta a manresa amb la montse, una noia molt guai que vaig conèixer amb això del g4; ahir dijous 40 minuts suaus; i avui: 1h30min corrent!! encara no ho havia fet mai!! però és que m'he de començar a posar les piles amb les tirades llargues, que la marató no és pas curta, jejejeje!!
per cert, ara feia temps que no tocava la btt, i sempre em passa igual, llavors quan l'agafo un dia ja em vénen ganes d'anar-hi a tope!! millor, perquè pel g4 em convé anar-hi molt bé :P

2 comentaris:

annna ha dit...

Hola Laureta; tot això en um dia o dos... tu ves així i no cal no que augmentis: constancia i voluntat. Perquè amb els temps que fas. sense haver preparat, doncs, jo no hi enten, xo crec q l'albeta ve et deu dir esta bé. Nena ets una màquina, de cos i de coco:my admiration Mss..
Muacs, ens veiem

laura ha dit...

moooltes gràcies anneta... però tu em sobrevalores ;)