dilluns, de novembre 10, 2008

cap de setmana a milà, la "città della moda"!

la veritat és que no en tenia ni idea de com era milà, ni de quins atractius tenia... però (erròniament) em vaig pensar que com que estava al nord d'itàlia tindria una tendència muntanyenca, influència de les dolomiti, jejeje!! res de res!!
ja abans d'anar cap allà, un cop comprats els bitllets el més de setembre, em vaig anar assabentant de que no era així, que el més destacat de milà era la seva vessant fashion :S què hi pintem l'alba i jo allà! sort que també s'hi va apuntar l'ester que ja hi remena una mica més que nosaltres en això, jajaja!
bé, el cas és que hem anat a fer turisme, veure vi de la zona, menjar bones pizzes, caminar, caminar, caminar i caminar veient moltes botigues i comprant poc :) (quin mal de peus!) i, això si, riure molt!
només hi hem estat dos dies, vam anar cap allà dissabte al matí i avui dilluns al migdia ja érem a girona, crec que és la mida justa per veure una ciutat i no atabalar-se, perquè a mi les ciutats em cansen una mica ;)

1 comentari:

annna ha dit...

Ei, queens de lo més trendy i fashion, segur que vau mirar i caminar i miar botigues...xo segur q no vau parar de temps de curses,anar a skiar, de fer speed-reading, de foquejar, de neeeeeenns....Ja va bé fer un kitkat de tan en tan! Ara ja torneu a ser aquí, ja podeu tornar "a la carga", entrenar, entrenar, entrenar.... :D