dilluns, de novembre 03, 2008

primera esquiada de la temporadaaa :D:D:D

la setmana passada treballava de matins i no hi vaig poder pujar, però tenia info de primera mà: la gemma i la tina havien estat esquiant a masella! i em van dir que des de coma oriola es podia fer la tossa i que estava molt bé! també em van dir que hi havia un munt de gent coneguda, allà, anar fent pells, acumulant metres!! me'n moria de ganes... aquest matí ja he pujat a fer la primera esquiadeta de la temporada! 3 de novembre!! què bé... ara esperem que la cosa no decaigui ;)
el gel sempre es torna com boig quan anem a la neu, però el primer dia de cada temporada és especialment espectacular veure com es revolca per la neu! s'hi frega l'esquena, com si volgués impregnar-se tot ell d'aquesta substància tant natural i tant especial al mateix temps... ho deu portar en els gens.
quan he arribat he vist que m'havia oblidat els guants :s sóc de por!! amb el fred que feia!! sort n'hi ha hagut que al parquing m'he trobat un noi de la seu que coneixia una mica, en xavi, i me n'ha deixat uns, a més, ens ha fet la foto a mi i al gel, moltes gràcies xavi ;)
hem pujat fins dalt una vegada, per anar-nos acostumant... i la neu estava genial. haurem de tornar-hi demà.



4 comentaris:

Alba ha dit...

Ei ei ei Laureta... Com hi vas... Em fas enveja i tot. Això que el fred i jo no som gaire amics :)

laura ha dit...

alba... que aquest hivern triomfaràs amb la neu ;)

Lluís ha dit...

Hola Laura,
Felicitats pel teu blog..és interessant.
Et voldría fer una consulta:
Saps d´alguna feïna on necessitèssin
una parella de massovers o similar
..agroturisme..etc??
Per la zona de Cerdanya i comarques properes..
Gràcies i salut!
Lluís
lluisgarrotxa@hotmail.com

laura ha dit...

hola lluis! moltes gràcies pel comentari :) intento fer el blog entretingut, celebro que t'agradi! i ja estaré al cas del que em comentes de la feina, tot i que ara mateix no en sé de cap...