dissabte, de novembre 29, 2008

cursa d'orintació a prats de lluçanès

s'ha aixecat el dia ben tapat, i es notaven les ganes de ploure... però en xavi ahir ja em va dir "no, no, la previsió tant és, jo hi vull anar igualment" :) i a mi això ja m'agrada! i va pujar de malgrat per dormir aquí, que queda més a prop de prats.
haviem quedat amb l'altre xavi, en batriu, al poste i allà hem esmorzat.
quan hem arribat a prats, l'ivan de lleida ja ens estava esperant.
al xavi de malgrat i l'ivan de lleida els vaig conèixer el cap de setmana de les seleccions nacionals del g4-challenge a les comes, en xavi, de fet, és també un dels finalistes que també vindrà a anglaterra.
bé, ha estat la meva primera cursa d'orientació, i les inscripcions de l'ivan i meva les va fer en xavi, així que ell va triar la categoria... jo he fet un recorregut que es deia c-3 i tenia 13 balises. suposo que es podia fer bé en una horeta, però jo he trigat gairebé dues!! jajaja!! és que sóc nova jo en això!! :D
però m'ho he passat bé, tot i la pluja, i he trobat totes les balises... no com el gel, que s'ha "despistat" i ha acabat al centre de prats! fent amics! és de por... jejeje! sort que ha trobat un bon ciutadà que ha tingut la bondat de trucar-me al mòbil i esperar-me ;)