dilluns, de febrer 09, 2009

allez allez!! avui 2 h 30 min corrent !!



ja només falten tres setmanetes per la marató, i, tenint en compte que l'última setmana ja és de descàrrega... bfff! és aquí mateix i tinc la sensació de tenir el més calent a l'aigüera :s
avui tenia molt clar que ja no podia esperar més a fer el test, la tirada més llarga abans del dia d. i he fet 2 horetes 30 minuts, crec que em deuen haver sortit uns 28 kilòmetres, encara que no n'estic segura, però tant se val! més o menys...
he anat a cal rosal i he fet gairebé tot per camí, en león ha vingut per acompanyar-me durant una hora (quan jo ja portava 1h15min), m'ha anat genial! gràcies nano!! :)
m'he trobat bé la primera hora i mitja, però després m'he trobat una mica pioca, com marejada a estones, però res preocupant, suposo que havia d'haver portat un gel o una barreta... de fet, quan em faltava un quart d'hora m'ha vingut molta gana!! m'hauria menjat un bou (de seitán, o de tofu, eh! jejeje!) i quan he parat he anat a comprar berenar abans fins i tot de recuperar les pulsacions :) un croasant amb aquarius i aigua, mmmmm!!
ai ai ai ara mateix em fan mal les cames!! ui que patirem, jejeje ;)

3 comentaris:

Alba ha dit...

Això ja és un entrenament de veritat, eh? Barcelona tremolaaaaaaaaaa....... Estàs gairebé a la recta final! Ànims i cuida't molt molt!!!

laura ha dit...

ai ai ai albeta!! que patiré moooolt jo corrent al dia 1 :P
no sé si ha de tremolar barcelona o tots els fisios i massatgistes de berga, pq quan torni no sé pas si tindré cura, jajajaja!!

Marta ha dit...

Tu no pateixis, que amb el que t'ho estas currant, segur que t'anirà bé!!!
;)