dimecres, de febrer 04, 2009

ostres! si encara me'n recordo de fer el vuit i tot! ;)

feia una pila de dies, setmanes, mesos... o fins i tot més d'un any! pensava que no me'n recordaria ja! jejeje! i la veritat és que es perd molt la soltura i el coco que agafes quan escales sovint i et sents en forma, però bé, mai és massa tard per tornar-hi, oi?
aquest matí he anat a montbrú amb l'anna i en jordi :) no és un sector que m'enamori que diguem, però casualment, va ser el primer lloc on vaig escalar, i també va ser el primer lloc on vaig encadenar una via de primera... ja fa molts anys :p
avui només he fet dues vietes (V+) i prou, perquè per la tarda treballava i també havia de córrer una mica, així que no m'ha donat temps de més, però espero tornar-hi aviat.
mireu l'anna i en jordi... i quin dia de solet que ens ha fet! :D



2 comentaris:

suserra ha dit...

HI HA ALGUN ESPORT QUE NO SAPS FER ETS LA OSSTIIIAAAAA. SI SI L`ESPORT FOS UNA DROGA TU SERIES ADICTE, POTSER HO ES NOO

laura ha dit...

jajaja! bé, susanna, hi moooolts esports que no practico eh... i alguns ni els provaré mai ;) res nena, que ja m'agrada ja l'esport, però no n'hi ha per tant! un petó wapa!