dimarts, de febrer 17, 2009

quina rasca a dalt a la tossa... per l'amor de déu!!

ja era hora que fés una tossa des del pla, aquest any encara no l'havia fet cap dia... només des de coma oriola! la veritat és que avui, amb aquest sol que feia m'han vingut ganes de tornar-hi aviat... potser aquesta setmana i tot.
amb aquest fred i jo sense guants... brrr!!! sort que l'anna en duia de sobres i me n'ha deixat un parell, moltes gràcies anna! i ella s'havia oblidat les ulleres de sol, sort que al parquing ens hem trobat amb en john lennon i n'hi ha deixat unes, jajajaja!
a més, avui ha estat molt bé perquè hem anat amb l'anna i allà haviem quedat amb la raquel, que feia molts dies que no ens veiem i ja en teniem ganes. haviem de posar-nos al dia de com ens va tot, explicar-nos aventures i desventures, i fer algun pla per fer alguna coseta juntes aviat.
a dalt, però, feia un vent que feia caure les teules... sort que allà no hi ha cases, jajajaja!! feia mal la cara de tant fred que era :s

3 comentaris:

Alba ha dit...

La foto em fa venir freeddddd.... Però havia de ser molt bonic avui. A veure si vinc un dia abans que s'acabi la temporada. Ptns

Ricard ha dit...

Laura dona amb aquesta caputxa que duu el teu plumes molt de fred no hauràs passat eh!

Com va el cotxe nou, ja li treus suc a la compra?

Cuida't i fes més metres, que qualsevol dia algú et diu per fer una parella mixta en una cursa de skimo ; )

Siaaaaaaau!

laura ha dit...

alba wapa! si que era bonic avui, si!! a veure si et treus aq costipat de sobre i anem un dia d'aquests a fer un cimet amb esquis... que ara ja m'estan venint les ganes :D

ei ricard!! :) home, la caputxa em va molt bé, però fins que no hem arribat a dalt i me l'he posat... déu ni do el fred eh!!
el cotxe només porta 600kmtrillos però de moment estic súper contenta amb la compra, ja te l'ensenyaré i veuràs que xulo! :)
parella mixta en una cursa? de moment encara ningú no m'ha dit res... però jo m'apunto a un bombardeiu, jejeje! ;) cuida't també!

salut!!