divendres, de febrer 20, 2009

soparet x akí, soparet x allà...

si no aprofito les setmanes de festa per fer-ho... no ho faria mai! llavors, és clar, em trobo per exemple un dimecres (no podria ser més entre-setmana) al vespre anant cap a barna per sopar amb el meu germà, tete pels amics ;) és el noi tant wapo de la foto.
o ahir, dijous llarder, que vam tenir soparet de truita a casa meva, bé truita i... vi! no seria el mateix sense el vi negre, jejeje!
però el cas és que la setmana de festa passa volant! avui ja és divendres, ja som al cap de setmana i no me n'he ni adonat, hauré d'aprofitar-lo, aquest cap de setmana, que el vinent... ai ai ai la marató :s

2 comentaris:

annna ha dit...

El Tete wapíssim i la nena amb el look total, molt i molt bé!
ciao queen!
Sempre amunt i aball! ara fer km, no m'estranya...amb aqta joieta de car!!!!

:)))))))))

laura ha dit...

ei anneta!! si que està wapo el meu bro eh...! ;)
un petó wapi!